Home
 
   
Web

 
Autentificare
   Acasă > Produse > Mobius HR & Payroll


 

Mobius HR & Payroll

Mobius HR & Payroll

Funcţionalitate:
Aplicaţia include funcţionalităţi specifice pentru gestionarea informaţiilor şi a modului de calcul al salariilor angajaţilor unei organizaţii, pe funcţiuni si departamente. Ex:Gestiunea informaţiilor de personal prin construirea fişei angajatului şi păstrarea în format electronic a datelor scrise în cartea de muncă, calcul automat a îndemnizaţiilor pentru concediul de odihnă şi medical, evidenţierea altor drepturi, corecţii şi reţineri salariale, se întocmesc rapoartele către autorităţi, etc.

Elemente specifice:
Aplicaţie adaptabilă (model universalizat de date), interfaţă intuitivă, vizuală, utilitate în domeniul gestiunii resurselor umane şi salarizării. Extrem de utilă în cazul organizaţiilor mari, cu sedii multiple, distribuite teritorial. Licentiere in functie de dimensiunea si structura organizatiei.

Interoperabilitate. Conectivitate:
Interfaţare cu aplicaţii de gestiune economică, Reporting Services, MS Office

Platformă. Cerinţe:
Datele sunt gestionate cu ajutorul MS SQL server 2000, baze de date federalizate, funcţie de arhitectura organizaţiei, pe mai multe nivele de agregare. Partea de client este dezvoltată in VB.NET, .NET Framework 1.1 . Softul rulează pe platformele Windows 2000/XP. Situaţiile sintetice centralizate sunt realizate cu Reporting Services. Mecanismul de replicare foloseşte rute şi intervale temporale configurabile în funcţie de cerinţele clientului.

 
 
   
 
©2012 Mobius Solutions